Ce trebuie să știi pentru ca procesul de solicitare garanție produs să decurgă ușor:
- Solicitările de garanție/primirea în service a produselor cu probleme de garanție pot fi făcută doar pentru produsele achiziționate de la Ter22 Area SRL. Nu se vor accepta solicitări de garanție pentru produse achiziționate de la alți comercianți, fie interni sau externi.
- Asigură-te că ai la îndemână Certificatul de Garanție (la produsele la care este livrat) și documenele care atestă achiziția produsului (Factura/Bon Fiscal).
- Completează formularul de mai jos și apoi așteaptă să te contactăm pentru a stabili modalitatea de trimitere în service/soluționare a cererii tale de garanție.
- Garanția standard pentru produsele comercializate de Ter22 Area SRL este de 12 sau 24 de luni, doar dacă nu este specificat altfel pe Certificatul de Garanție.
ATENȚIE! Produsele deteriorate la transport, la momentul punerii în funcțiune, din cauza utilizării improprii sau cu semne vizibile de uzură
NU fac obiectul solicitărilor de garanție.
Pentru mai multe detalii te rugăm să citești și informațiile despre
Garanția Produselor.